Kruhový trénink

Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro budování hmoty i pro spalování tuků ze všech tělesných partií. Díky tomu je tato tréninková metoda vhodná jako zpestření monotónního programu pro všechny sportovce, kteří se už alespoň 2 měsíce věnují posilování, ale i pro začátečníky objevující kouzlo netradičního posilování.

Princip kruhového tréninku spočívá v následujících bodech:

  • Jeden kruhový trénink procvičí všechny svalové partie.
  • Trénink se skládá ze 3-4 kol, každé kolo trvá 5-15 minut. Mezi koly jsou pauzy 2-3 minuty, v rámci jednoho kola žádné pauzy nejsou.
  • Každé kolo se skládá z 12-16 cviků,dle počtu stanovišt, každý cvik se provádí na jiném stanovišti.
  • Na každém stanovišti sportovec stráví zhruba 30 -40sekund, poté se okamžitě přesouvá na stanoviště následující: Těchto 30-40 sekund je tedy v podstatě jedna série, po níž ihned následuje série další. Celé kolo tedy trvá 6-8 minut (bez přestávky).

Nabízíme možnost soukromých lekcí kruhového tréninku, které jsou vhodné také pro skupiny zaměstnanců, studentů apod.

Lektor: Mgr. Ondřej  Hudeček

 

Sequence 02.Still003 Sequence 02.Still004